Skocz do zawartości

darewit.pl oszust nie kupujcie od niego !!!!!!!!!!!!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

Jeśli ktoś zastanawia się nad kupnem inkubatora do wylęgu ptaków to stanowczo odradzam tego sprzedawce !!!!!

Inkubator,który kupiłem był używany przez ok 1 miesiąc, a potem przez cały rok stał.Teraz tego roku włożyłem jaja indyków do inkubatora,który mi je ugotował.Inkubator się zepsuł.

Wysłałem go na gwarancje za przesyłkę musiałem sam zapłacić.Po około 2 tyg zadzwonił do mnie właściciel tej firmy (darewit) i powiedział,że nie uznaje gwarancji bo inkubator nie zepsuł się z winy fabrycznej tylko się rozkalibrował, oraz że ponowna kalibracja będzie kosztować majątek, więc zaproponował mi,że założy nową pokrywę z 2012 r,która podobno ma się już nie rozkalibrować bo jest jakaś unowocześniona,ale musze ją kupić na własny koszt za 100 zł i pokryć koszty przesyłki. Zacisnąłem zęby i zgodziłem się.Po dwóch dniach przesyłka przyszła.Okazało się,starej pokrywy już nie przysłał,a ta "nowa" pokrywa jest cała porysowana i pęknięta,ogólnie wyglądała jak by nie była nowa z 2012 r tylko była mocno używana!!!

Zadzwoniłem więc do tego pana aby mu powiedzieć że to nie jest jakaś nowa pokrywa tylko stara i zniszczona,odebrała jeg żona,która jest podobno właścicielką tej firmy.Rozmowa trwała ok 5 min i pani przez cały czas mi mówiła że ta paokrywa na 1000 % jest nowa i niemożliwe żeby była stara :| ,ale potem podała swojego męża do słuchawki.Mąż przez 5 min mówił to samo co żona :roll: ,ale potem powiedział że skoro przesyłka jest porysowana i pęknięta to jest wina kuriera.

Potem tłumaczyłem mu że ta pokrywa jest stara i bardzo mocno zużyta,więc nie może być nowa ale to do niego nie docierało,podał mi numer firmy kurierskiej,powiedział żebym z nimi gadał i się rozłączył.

Łączny koszt jaki poniosłem:

-> przesyłka w jedną strone 20zł + przesyłka z powrotem 20 zł + pokrywa inkubatora 100 zł (starą pokrywę, którą można było naprawić sobie wziął)+długa rozmowa telefoniczna,stracony czas i nerwy

Razem 140 zł :(

 

Stanowczo nie polecam tej firmy !!!!!!

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Szanowni Państwo pozwolę sobie na parę uwag dotyczących tej sprawy. Takich Klientów się nie zapomina, tym bardziej, że był to pierwszy taki przypadek, nader niesympatyczny…

A zatem:

 

1) Sprzedajemy inkubatory jaj TYLKO NOWE i NIEUŻYWANE. Są sprowadzane bezpośrednio od producenta.

2) Wszystkie naprawy dokonywane są w serwisie, który używa wyłącznie nowych i nieużywanych części

3) O kosztach ewentualnej naprawy informujemy klientów przed dokonaniem jakiejkolwiek interwencji na urządzeniu, po to, aby klient zadecydował czy chce skorzystać z serwisu

4) Do każdego urządzenia dokładamy instrukcję obsługi i dodatkowe wskazówki gdzie i jak należy przechowywać inkubator, w jaki sposób i jak go używać.

5) Każde naruszenie zapisów instrukcji powoduje utratę gwarancji - i to nie jest dziwne.

 

Inkubator trafił do nas z licznymi śladami używania. Skoro była przeprowadzona tylko jedna inkubacja (jak klient napisał), aż dziw bierze w jaki sposób inkubator był używany i gdzie był przechowywany?

Parokrotnie kontaktowaliśmy się z klientem (my i na nasz koszt) i rozmowy trwały wielokrotnie dłużej niż 5 minut !!!!

 

Naprawa inkubatora absolutnie nie kwalifikowała się do naprawy gwarancyjnej !

 

Wysłaliśmy inkubator po naprawie, za zgodą Klienta. Nie jest w tym nic dziwnego, że nie oddaliśmy Klientowi starej pokrywy ponieważ stan magazynu części zamiennych musi się zgadzać z wysłanymi. Potem takie niesprawne części oddajemy do producenta!

Jak to mamy w zwyczaju, poinformowaliśmy Pana, że przy odbiorze należy ZAWSZE sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera, w celu wykrycia ewentualnych szkód powstałych z winy firmy kurierskiej.

 

Owa porysowana pokrywa i ponoć używana, o której Pan pisze, okazała się pokrywą zniszczoną w czasie transportu i jak się później okazało nie wykryto tego podczas dostawy ponieważ nie sprawdził Pan paczki przy kurierze. Nasza rozmowa miała na celu wyjaśnienie, że należy wezwać kuriera w celu sporządzenia protokołu zniszczenia przesyłki .....

 

Podsumowując.

 

Nieładnie jest przekierowywać winę na innych skoro z własnego lenistwa nie dopełniło się obowiązku sprawdzenia paczki.

 

Jak coś piszemy to przynajmniej uczciwie… drogi Panie.

 

Taki wpis na forum publicznym kwalifikuje się do skierowania sprawy na drogę sądową ponieważ naruszył Pan dobre imię firmy, która zapewniam, nie ma na celu oszukiwania swoich klientów. Działamy od 2008 roku i mamy ponad 4000 pozytywnych komentarzy

 

PS.

Taki odważny człowiek, żeby się publicznie wypowiadać szkalując innych, a nie podpisuje się imieniem i nazwiskiem – ciekawe dlaczego ???

A może to znowu „sprawka” naszej konkurencji, którą tak czy inaczej pozdrawiamy!

 

Ewa Zwierzchoniewska

Darewit.pl – inkubatory do jaj

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.