Stary kogut

Tutaj piszemy na luźne tematy, niekoniecznie związane z tematyką bażantów. Jeżeli wątek, który zamierzasz rozpocząć nie pasuje do innych kategorii to zrób to w tym dziale

Stary kogut

Postprzez mark » Poniedziałek, 15 Luty 2010 16:09

Mam koguta[mongolski] zakupiłem jego 4 lata temu. wygląd piękny kondycja też.
Mam pytanie czy mieliście u siebie podobne wiekowo koguty?
Martwię się o jego skutecznoś zapłodnienia. [Ma 2 kury]
mark

Miejscowość: lubelskie

Postprzez jan12 » Poniedziałek, 15 Luty 2010 19:28

Co prawda nie mam doświadczenia z bażantami łownymi ale ozdobne
hoduje chyba osiem lat.Najlepiej kryły koguty w drugim i trzecim roku,a cztery lata to nie jest stary.W niewoli żyją dłużej niż na wolności tak więc
spokojnie.No chyba że felerny.A co do woliery radzę zrobić jednak na zewnątrz bo słońca też potrzebują.
jan12

Miejscowość: dolny śląsk

Postprzez młody » Poniedziałek, 15 Luty 2010 19:56

Spokojnie możesz go jescze trzymać. Nie martw się, zobaczysz sam że poprostu spada mu skuteczność. I nie stanie się to nagle, jak jest dobry i ładny to spokojenie jeszce kilka lat podziała:)
młody

Miejscowość: Podkarpackie

Postprzez mark » Poniedziałek, 15 Luty 2010 22:34

Dzięki koledzy za odp.
Woljerkę mam ładną. Tak się zastanawiałem bo kurka mi padła z tego rocznika ostatnio. Również druga kurka wychowana od tych rodziców [niestety z róznych przyczn jedyny dochówek]. Brak szczęścia, wiedzy.
A swoją drogą tenże kogutek o mały włos nie wysiedział sam jajek. Zabrakło może dwa trzy dni nawiasem mówiąc, taki dziwny :lol:
Ciekawi mnie czy ktoś miał coś podobnego.
Mam jeszcze [złote ]kilka sztuk z podobnym skutkiem w chowie.
Oczywiście wszystko to hobbistyczne zajęcie.
mark

Miejscowość: lubelskie

stary kogut

Postprzez jan12 » Wtorek, 16 Luty 2010 20:09