bazant srebny

Tutaj można umieszczać swoje wszelkie wywody, opowiadania wątpliwości dotyczące systematyki bażantów. Porozmawiamy też który gatunek i dlaczego jest lepszy a drugi gorszy

bazant srebny

Postprzez Sara » Czwartek, 31 Styczeń 2013 21:48

Mam bażanty srebrne 1+2 i okazuje sie że chyba za mało kurek . Bażant najpierw podziobał kurkę która była bardziej spokojna, wyniosłam do kur a po miesiącu drugą (do krwi była podziobana) tez poszła do kur. Obecnie obie mają się dobrze :)
Co zrobić :?: boje się ze jak znowu będą razem to szpital :(
Bażant ma trzy lata i jest ładny ale chuligan.
Sara
 
Posty: 70
Rejestracja: Czwartek, 11 Styczeń 2007 11:46

Re: bazant srebny

Postprzez gienek9696 » Wtorek, 26 Marzec 2013 19:20

Nie wiem, nie znam się za bardzo ale myślę że można spróbować założyć mu osłonki na dziób może coś pomorze spróbować nie zaszkodzi:)
gienek9696
 
Posty: 22
Rejestracja: Niedziela, 24 Marzec 2013 11:49

Re: bazant srebny

Postprzez mokwam » Środa, 27 Marzec 2013 0:37

Co prawda nie hoduje bażantów srebrnych, ale w sumie bażant to bażant i moim zdaniem nie podziobał, ale przesadził z "wylewnością uczuć" :D .
W myśl zasady że "przy jedej dziurze to nawet kot zdechnie" powinnaś zwiększyć ilość kur na jedego koguta i zobaczysz czy dalej będzie taki "Casanova".

A tak poważnie to w przypadku bażantów łownych na jednego koguta powinno przypadac minimum 6 kur, więc poprzez analogię istnieje duże prawdopodobieństwo, że w przypadku bażantów srebrnych również trzeba po prostu zwiększyć ilość kur w stadzie.

Jak to nie pomoże to daj znać jak smakuje rosół z bażanta srebrnego........ - bo pewnie innego wyjścia nie będzie :twisted:

Pozdrawiam,
mokwam
 
Posty: 73
Rejestracja: Niedziela, 07 Październik 2012 10:54
Miejscowość: Zator

Re: bazant srebny

Postprzez Gregorek » Środa, 10 Kwiecień 2013 5:53

Bażant z nadmierną ilością adrenaliny, może faktycznie dodac mu kur i sprawdzic co wtedy?