praca na farmie bazantów

Tutaj piszemy na luźne tematy, niekoniecznie związane z tematyką bażantów. Jeżeli wątek, który zamierzasz rozpocząć nie pasuje do innych kategorii to zrób to w tym dziale

praca na farmie bazantów

Postprzez ewka » Czwartek, 30 Listopad 2006 13:29

hej! Ja pracuje w Anglii na farmie bazantów i musze przyznac ze praca ta mnie zafascynowala. Jestem zootechnikiem ale zawsze myslalam ze najgorsze co mogloby mnie spotkac w pracy zawodowej to praca przy jakimkowliek ptactwie. I wiecie co? mylilam sie. Jest co cudowne zajecie i daje mi poczucie pelnego zadowolenia. I mimo ze jest ciezko bo w sezonie mamy nawet 40 tys ptakow codziennie do wyzywienia to jest to swietne zajecie. Zastanawiam sie jak takie farmy wygladaja w polsce i czy w ogole jest mozliwosc znalezienia na nich jakiejs pracy, jak duze sa hodowle itd. Pozdrawiam :lol:
ewka
 
Posty: 1
Rejestracja: Czwartek, 30 Listopad 2006 13:11

...

Postprzez Maciek » Czwartek, 30 Listopad 2006 16:05

Cześć! Ewka, nie orientuje sie co do ferm, ale zdaje mi się że w polsce
( jeśli chodzi Ci o bażanta łownego) przeważają hodowle, takie jak ta na której forum sie znajdujemy, dużo jest hodowli hobbystycznych, ale na takich pracy nie znajdziesz :/. Są też OHZ-y ale te prowadzą myśliwi, także tam może być ciężko o prace, chociaż może zootechnik by im się przydał ;) Moim zdaniem, jeśli ktoś zakłada hodowle to raczej sam daje sobie rade albo robi to z kimś z rodziny bratem, siostrą czy przyjacielem.
Alternatywą jest założenie własnej hodowli :)
Pozdrawiam
www.bazanty.pl - najlepsza strona poświęcona hodowli bażantów ;)
Maciek
 
Posty: 142
Rejestracja: Poniedziałek, 20 Listopad 2006 13:52
Miejscowość: Kamienna Góra

Postprzez kogut » Czwartek, 30 Listopad 2006 17:35