Zapytanie

Tutaj piszemy na luźne tematy, niekoniecznie związane z tematyką bażantów. Jeżeli wątek, który zamierzasz rozpocząć nie pasuje do innych kategorii to zrób to w tym dziale

Zapytanie

Postprzez Dave » Wtorek, 03 Lipiec 2007 20:13

Witam Wszystkich Hodowcow i Hobbystow.
Jestem poczatkujacym wiec mam male zapytanie.
Kupilem w ostatnia niedziele 8 bazantow 6 lownych i dwa zlote niby wszystkie do pary. Wlasnie jestem w trakcie budowy woliery dla bazantow ktora bedzie podzielona na dwie czesci osobno zlote i osobno lowne. Jestem stolarzem wiec wiekszych trudosci z budowa nie bede mial ;p narazie trzymam je w bylym chlewiku.
Teraz mam takie zapytanie z tego co slyszalem jest kilka odmian bazanta zlocistego a ja nie mam pojecia jakie ja mam wstawie tu 3 zdjecia i mam prosbe jesli ktorys hodowca hoduje bazanty zlote moze rozpoznac jaka ja mam odmiane??

Gosciu u ktorego kupilem te bazanty rowniez mi powiedzial ze maja amputowana druga lotke w jednym skrzydle i tu mam nastepne pytanie Kiedy amputuje sie u bazanta ta lotke?? i czy to u hodowcow lub Hobbystow powszechny zabieg??

Bazanta kupilem mieszanke do jedzenia oraz witaminy i srodek do odrobaczenia ktory rozpusza sie wodzie i sie im podaje.

Chce dla nich jak najlepiej juz od dawna myslalem o hodowli tych ptakow ale mieszkalem na blokach teraz juz mieszkam na wsi i nic mi nie stoi na przeszkodzie w ich hodowli :)
Dave
 
Posty: 21
Rejestracja: Wtorek, 03 Lipiec 2007 19:44
Miejscowość: Pszczyna

Postprzez bażant » Wtorek, 03 Lipiec 2007 20:52

Są to bażanty złociste lutino lub po prostu bażanty bananowe.Co do tego amputowania to amputuje się końcówkę skrzydełka na zgięciu w 2-3 dniu życia pisklaków.W Polsce jest to zabronione ale czy ktoś się do tego przepisu dostosowuje????? :D
bażant
 
Posty: 47
Rejestracja: Poniedziałek, 29 Styczeń 2007 20:17
Miejscowość: Piotrków Trybunalski

Postprzez bażant » Wtorek, 03 Lipiec 2007 20:59

A co do bananowych aby sprawdzić czy to jest parka zerknij na tęczówkę