Nietypowe pytanie ...

Tutaj piszemy na luźne tematy, niekoniecznie związane z tematyką bażantów. Jeżeli wątek, który zamierzasz rozpocząć nie pasuje do innych kategorii to zrób to w tym dziale

Nietypowe pytanie ...

Postprzez adam777 » Czwartek, 17 Maj 2007 22:48

Jestem uczniem klasy III Technikum Agrobiznesu. Niedawno pisałem pracę na temat "Jak zreformować gospodarstwo mojego ojca". Jak się okazało praca ta zajęła pierwsze miejsce w finale ogólnopolskim. Pisałem na temat gospodarstwa agroturystycznego. Chcemy teraz wraz z tatą mój projekt wdrożyć w życie. I w tym momencie pojawił się problem. chcemy w owym gospodarstwie przetrzymywać piękne ptaki jakimi są bażanty na początek będzie to 2-3 pary. Nie możemy znaleźć informacji na temat czy w tym przypadku wymagane jest pozwolenie, jeżeli tak to jakie i gdzie można je uzyskać ewentualnie koszt takiego pozwolenia oraz czy przy zwiększaniu ilości tych ptaków trzeba mieć kolejne pozwolenia. Wogóle czy te ptaki można przetrzymywać w takim gospodarstwie i czy nie jest to sprzeczne z prawem. Dla Was jest to pewnie błaha sprawa lecz dla nas bardzo ważna. Prosiłbym o odpowiedź na moje zapytanie. Podaję swój adres mailowy: adam777888@wp.pl
Z góry dziękuję.
adam777
 
Posty: 2
Rejestracja: Czwartek, 17 Maj 2007 21:18
Miejscowość: Petrykozy

Postprzez szmery » Piątek, 18 Maj 2007 15:33

witam.
tego typu pytania były poruszane już na forum, proponuje trochę poszukać a przy okazji możesz dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy związanych z bażantami
szmery
 
Posty: 64
Rejestracja: Środa, 11 Kwiecień 2007 15:26
Miejscowość: KOWALE

Postprzez rapit » Piątek, 18 Maj 2007 19:59

Witaj naforum,
Tak przestudiuj to forum a dowiesz się bardzo duzo.


Co do pozwoleń, na bażanty nie jest wymagane żadne pozwolenie. Bazanty są przyjęte do hodowli i mozesz je spokojnie hodować.

Jak byś chciał zrobić dużą fermę bażantów to warto ten fakt zgłosić do weterynarza powiatowego, zgłosić czyli napisać pisemko, nie trzeba żadnego pozwolena.
rapit